VIZE ŠKOLY

 

       BEZPEČNÁ RODINNÁ ŠKOLA 

 

       MODERNÍ VÝUKA

 

       SPOLUPRÁCE S PARTNERY

Ahoj sportovci naší školy. Protože kromě role učitelky vedu již skoro 40 let různé kurzy cvičení pro veřejnost, v roce 2014 jsem pro jednu sportovní skupinu připravila program pro domácí cvičení, které jsem nazvala PILDOM /pilně doma/ a vymyslela k němu tabulku.

Nyní jste v domácí karanténě, zvykáte si na novou situaci. Každý víme, že sport přináší našemu tělu imunitu, kterou v současné době tolik potřebuje. Proto si myslím, že se nám nyní toto cvičení bude náramně hodit. Budu vám posílat každý týden tabulku s obsahem cvičení, nebo cviků, které budete doma praktikovat a do tabulky zapisovat. Od pondělí bude č.1. Ke cvičení můžete přidat i jiné aktivity, které vás baví a máte na ně prostor. Kdo se bude cítit na víc, tak klidně dle svých schopností...Jen je třeba poslouchat svoje tělo.

Cvičí se vždy 30 vteřin a 10 vteřin odpočinek, kdy si do tabulky zapisujete, kolik jste třeba udělala dřepů, skoků atd… a viděli, jestli se budete zlepšovat. Pokud má někdo doma časovač je to fajn, ale stačí i stopky, mobil, na viditelném místě, které vám budou stopovat čas. Také je možné cvičit v tandemu se sourozencem, taťkou, mamkou a měřit si čas navzájem a zapisovat do tabulky, kterou si vytiskněte, nebo uložte do PC a zapisujte rovnou do počítače.

Přeji vám ať se vám doma dobře cvičí a hlavně……ať se brzy vidíme v tělocvičně.

Zdraví vás a zdraví přejí tělocvikáři

PILDOM 1. TÝDEN VE FORMÁTU .DOC

PILDOM 1. TÝDEN VE FORMÁTU .PDF

PILDOM 2. TÝDEN VE FORMÁTU .DOC

PILDOM 2. TÝDEN VE FORMÁTU .PDF

PILDOM 3. TÝDEN VE FORMÁTU .DOC

PILDOM 3. TÝDEN VE FORMÁTU .PDF

Nahoru